Критерії оцінювання роботи над завданням та його презентуванням
Високий рівень (75-100%) |
Достатній рівень (50-74%) |
Середній (до 50%) |
|
Розуміння завдання |
Точне розуміння завдання |
Розміщені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і зайві |
Розміщені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не аналізується |
Виконання завдання |
Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використовано сучасні засоби візуалізації інформації |
Частина інформації несистематизована, поверхова, не має відношення до теми |
Випадковий набір інформації, неповні відповіді, відсутність аналізу інформації |
Результат роботи |
Чіткий і логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість, критичність аналізу, привабливий вигляд. |
Точність, структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації |
Матеріал логічно не вибудований, непривабливо оформлений, суть питання розкрита неповністю, проблемні питання залишились поза увагою |
Творчий підхід |
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору групи. |
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки. |
Просте копіювання інформації з запропонованих джерел, нема критичного погляду на проблему |